Web Design Services

Kampanie adwords: dlaczego warto?

Szeroki zasięg, szybkie efekty, przejrzystość, elastyczność, pełna mierzalność.

Około 98% użytkowników w Polsce korzysta z wyszukiwarki Google, która jest także domyślną wyszukiwarką dla popularnych przeglądarek internetowych. Wykorzystując potencjał Google AdWords możesz wyświetlać reklamy nad pierwszymi miejscami organicznych wyników wyszukiwania i w ten sposób błyskawicznie zdobyć ruch i nowych Klientów.

 

AdWords to stworzone przez Google medium reklamowe o najwięszym na świecie zasiegu, które zmienia się i ewoluuje. W Web Systems zarządzamy kontami AdWords małych oraz średnich firm. Jeśli nie masz bogatego doświadczenia w stosowaniu AdWords to nie masz szans, żeby wygrać z bardziej doświadczonymi użytkownikami AdWords. Dlaczego nie jest to proste? Teoretycznie wystarczy dobrać słowa kluczowe, umieścić je w kampanii, stworzyć reklamy, ustawić stawki i budżety. W praktyce jest jeszcze mnóstwo czynników, które mają wpływ na efektywność kampanii AdWords.

 

Reklama Adwords może występować w różnych formach: jako reklama tekstowa w wynikach wyszukiwania i na stronach partnerskich, graficzne reklamy produktowe, reklamy graficzne na stronach partnerskich, video w YouTube i reklamy mobilne w aplikacjach. Reklamy produktów usług mogą być dowolnie targetowane i wyświetlane w dowolnym momencie i każdym miejscu, co powoduje, że jest bardzo wiele sposobów na docieranie do potencjalnych klientów.

 

Jedną z największych zalet AdWords jest dokłądność. Reklamy można stworzyc tak, aby precyzyjnie dotrzeć do określonej grupy odbiorców, targetujących ich według płci, wielu i innych kryteriów, określając przekaz i czas w emosji reklam, lokalizacje i urządzenia, na których będą sie one wyświetlać.

 

Wielu początkujących reklamodawców zastanawia się nad samodzielnym prowadzeniem kampanii Google AdWords. Obsługa kampanii może z początku wydawać się prosta, a w Internecie napisano na ten temat tony publikacji, jednak w praktyce wcale nie jest to takie łatwe. Bardzo często okazuje się, że kampanie prowadzone samodzielnie przez ludzi, którzy nie mają doświadczenia, nie tylko nie przynoszą oczekiwanych rezultatów, ale generują straty.