Dlaczego Adwords?

Główne zalety kampanii Google AdWords

  • Płacisz wyłącznie za potencjalnych Klientów - ludzi, którzy klinkęli w reklamę lub zadzwonili do Twojej firmy
  • Dotarcie z reklamą do właściwych osób w odpowiednim miejscu i czasie.
  • Użytkownicy widzą reklamę w momencie, w którym szukają oferowanych przez Ciebie usług.
  • Targetowanie: reklama lokalna się w wybranych lokalizacjach lub na całym świecie.
  • Wybór urządzeń, gdzie wyświetlą się reklamy: komputery, tablety i telefony.
  • Szybki start i łatwe porównywanie różnych kampanii reklamowych.
  • Skalowalność: możesz zacząć od małego budżetu i zwięszać go w ramach rozwoju lub poszerzania usług.

Jak pracujemy nad kampaniami AdWords?

  • Analiza: ustalamy założenia kampanii na podstawie informacji od klienta.
  • Wycena: analizujemy konkurencję oraz branżę, dobieramy główne słowa kluczowe i reklamy, ustalamy budżety.
  • Projekt kampanii: przygotowujemy pierwsze kampanie i zgłaszamy je do akceptacji przez AdWords.
  • Start kampanii: po akceptacji Klienta, kampanie zostają uruchomione.
  • Optymalizacja mierzymy efekty kampanii, wprowadzamy zmiany mające na celu zwiększanie skuteczności.
  • Raportowanie: informujemy klienta o postępach prowadzonych działań.