
Dlaczego Adwords?
Główne zalety kampanii Google AdWords
- Płacisz wyłącznie za potencjalnych Klientów - ludzi, którzy klinkęli w reklamę lub zadzwonili do Twojej firmy
- Dotarcie z reklamą do właściwych osób w odpowiednim miejscu i czasie.
- Użytkownicy widzą reklamę w momencie, w którym szukają oferowanych przez Ciebie usług.
- Targetowanie: reklama lokalna się w wybranych lokalizacjach lub na całym świecie.
- Wybór urządzeń, gdzie wyświetlą się reklamy: komputery, tablety i telefony.
- Szybki start i łatwe porównywanie różnych kampanii reklamowych.
- Skalowalność: możesz zacząć od małego budżetu i zwięszać go w ramach rozwoju lub poszerzania usług.
Jak pracujemy nad kampaniami AdWords?
- Analiza: ustalamy założenia kampanii na podstawie informacji od klienta.
- Wycena: analizujemy konkurencję oraz branżę, dobieramy główne słowa kluczowe i reklamy, ustalamy budżety.
- Projekt kampanii: przygotowujemy pierwsze kampanie i zgłaszamy je do akceptacji przez AdWords.
- Start kampanii: po akceptacji Klienta, kampanie zostają uruchomione.
- Optymalizacja mierzymy efekty kampanii, wprowadzamy zmiany mające na celu zwiększanie skuteczności.
- Raportowanie: informujemy klienta o postępach prowadzonych działań.